Tällä hetkellä on elämämme odotusta. Odotamme että Jumala johataisi meitä selkeästi etenpäin. Välillä odottolu on rankaa ja välillä helppoa. Mutta olen saanut oppia paljonkin tänä aikana ja yksi on tälläinen tapaus.

Olin ollut juuri kipeänä ja nukkunut todella vähän ja olin henkisesti ja fyysisesti uupunut. Mieheni päätti että lähtisimme kesä kokoukseen hänen kotipaikallen ja ajattelin voi en minä tahdo enkä jaksa. Matkalla päätin kuitenkin turvata Jumalaan ja rukoilin Herra sinä näet miten väsynyt olen ja miten heikko olen. Sinun sanasi lupaa heikoissa sinä olet väkevä. Ole minussä väkevä tänään minussa ei ole yhtään voimaa. Kun pääsimme olin kuin uusi ihminen, matkalla ennen rukousta olo oli sellainen etta ajattelin etten edes istua jaksa. Nyt perillä oli mieleni kevyt ja olo hyvä ja olin yllättynyt muutoksesta. Saikin eräälle ihmiselle todistaa että Jumala on minulle voimaa antanut.

Tahdonkin rohkaista  luottamaan Jumalaan sanan lupauksiin ja lukemaan raamattua että muistaisi ne lupaukset.Jumala vastaa kun me laitamme luottamuksemme täysin häneen.