Täällä Rovaniemellä Raamattu koululla olen saanut oppia paljon uutta ja ihanaa. Ja siksi tahdon jakaa sitä hyvää mitä olen saanut. Mutta voidakseni jakaa se täyty minun kertoa mitä Jeesus merkitsee minulle. 

Ensinnäkin hän on elämäni lähde ilman häntä en olisi monestikkaan jaksanut. Hän on auttanut ja lohduttanut minua kun olut väsynyt tai surullinen. Olen saanut niin paljon rukous vastausta etten voi epäillä etteikö hän olisi todellinen.

Toivosiin etten häpäisi häntä tai hänen nimeeän mutta niille jotka minut tuntevat ja jotka oikeastaan tietävät että olen uskossa on minun vaikea puha ja en tiedä miksi. Siksi tahdonkin kirjoitta koska tämä on minulle helpompaa. Pyydän anteeksi etten aina ole osannut olla hyvä esimerki enkä elää oikein toivon todella että mitä täällä olen oppinut voisi kasvaa ja tulla näkyviin uutena käytöskenä elämässäni.