Hei kaikki. Iloinen tervehdys täältä Rovaniemeltä. Monen mutkan ja matkan jälkeen Jumala on johdattanut meidät tänne Rovaniemelle takaisin. Nyt suunnitelmissa on olla tämä syksy paikallisen missionuorten palveluksessa ja Opetuslapseuskoulun apuna ja henkilökuntana. Kesä on ollut vaikea mutta olen saanut oppia paljon uutta Jumalaan luottamisesta. Olemme myös perheenä saanet oppia paljon tärkeitä asioita. Jumala onkin kutsunut meitä rakentamaan perustaa tulevalle työllemme mihin hän sitten johtaakin ajallaan ja tavallaan. Itse olen joutunut myös tekemään parannusta huonoista asenteesta tiettyjä ihmisiä kohtaan. Onneksi Jumala on uskollinen ja tahtoo minun parasta. Ennen tänne lähtöä rukoilimme mikä on matkan tarkoitus Jumala puhui Matt 10:7 kautta meille: Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle. Koimme että meidän tulee kertoa Jeesuksesta kohtaamillemme ihmisille. Ensimmäinen mahdollisuus tarjoituikin matkalla kun poimimme liftatirin kyytiin. Ja Ilkka sai todistaa mitä usko Jeesukseen hänelle merkitsee. Itse sain rukoilla tilanteen puolesta Että Ilkalla olisi viisaus sanoa oikeat sanat.
Nyt olemme saanet nauttia luonnon rauhasta sukulaisemme mökillä, on ollut aikaa kalastaa pyöräillä ja viettää aikaa lapsien kanssa. 
Kiitos aiheena: Ihmeelinen johdatus ja asioiden järjestyminen. Saimme talomme myytyä.
Rukous aiheena: Rovaniemen op-koululle majoitus tila ym, ja mahdolliseti pysyvä kekus jos Jumala suo.